HALKA.

2010-04-27 / 21:52:15 / DAILY
du skulle vilja glida som jag.

så jävla bra bara.

nu ska jag bege mig till drömmarnas land. godnatt

PS.

2010-04-27 / 19:56:54 / DAILY
jag har hittat en student"klänning" och jag är så jävla nöjd bara. JÄVLA. man får svära ibland. det kommer bli fint. snyggt. hej

EN APRILAFTON.

2010-04-27 / 19:54:50 / DAILY
nu är jag nervös. slängde nyss in mina stackars converse i tvätten. för sista gången antar jag. sen kommer dom förmodligen ge upp. åka till himmelen. men om dom överlever tvätten, då ska jag kyssa dom och lägga undan dom tills peace and love. det ska få bli deras sista äventyr. och om dom går sönder. då ska jag fan bli arg.

nu ska jag skriva ett himla roligt referat om hemsöborna och sen ska jag se färdigt på solen i ögonen som jag somnade ifrån igår (givetvis). det finns nog tusan ingen finare människa än lars winnerbäck och han är så rätt bara. ni som säger att han är kass, ni vet bara inte bättre.

PESSIMISTEN.

2010-04-26 / 22:42:22 / DAILY
ett till inlägg bara. jag måste bara säga att jag ÄLSKAR när kent sjunger detta i vals för satan:

säg ditt namn
och din hand den öppnas och sluts
du lever din dröm i ett band
du lever din dröm
och det är då jag önskar att jag kunde hålla käften
tysta pessimisten bara vara din vän


äckligt bra.

OM JAG HADE LITE KÄRLEK.

2010-04-26 / 22:36:42 / DAILY
om det nu är så, att jag har fått tinitus, så är det ju tråkigt liksom. men OM jag har fått det, så har jag väl fått det från mina jämt-musik-i-öronen vanor och då måste jag faktiskt säga (även om jag ångrar det någon gång i framtiden) att det var/är värt det. jag älskar musik över allt annat på jorden och mitt liv hade varit så platt och tråkigt om jag inte hade lyssnat på musik så mycket som jag gör. däremot håller jag alla mina tummar i världen att tjutet i mina öron bara är en vaxpropp eller liknande för då ska jag kyssa guds fötter. om han har några. nu: sovdags. pussen

/ så var den till dig .

JAG ÄR HOS DIG IGEN.

2010-04-26 / 22:26:30 / DAILY
som du kanske redan sett, första snön kom inatt
nu flyttar vi med fåglarna som trotsar atlanten
har du hittat rätt? kan du höra ditt skratt?
kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?

vi vinner ingenting
och vi får inte vänja oss
för då är allting förstört

jag är hos dig igen
som du kanske redan hört

RÖDA MAJ.

2010-04-24 / 16:59:56 / DAILY
tänkte bara meddela att det inte finns en enda fin vit klänning i trollhättans närområde vilket troligen kommer resultera i att jag får vara naken på studenten. inget att göra. nu ska jag duscha. sen ska jag väl. hitta på något. hejdå

ÄR DET VERKLIGEN DU?

2010-04-24 / 16:57:05 / DAILY
hon känner efter om livet kan va lite mer
det är grått som om ett moln träffat hennes kvarter
det är ingen som pratar längre
det är såna dagar som vänder allt upp och ner

och det är såna dagar som hela världen sjunger

har du kommit nånstans?
har du sumpat din sista chans?
är du framme nu?
har du valt en väg att gå
och ett mål att sikta på?
är det verkligen du?


ABOUT YOU NOW.

2010-04-23 / 14:51:30 / DAILY
fanns inte EN ENDA klänning som var snygg på hela överby. kul. så nu bär det av till torp med johanna, jag håller mina tummar hårt. gör det ni med. haijjj

TONIGHT I HAVE TO LEAVE IT.

2010-04-23 / 09:08:59 / DAILY
uppe med tuppen. idag blir det glass till frukost och sedan en liten promenad ut till överby. studentklänningsjakt på g. idag måste jag fixa en. kommer inte hinna åka till göteborg innan ändå.

SOM EN JULRUSCH.

2010-04-21 / 20:56:30 / DAILY
idag har det inte hänt mycket. har legat i min säng och degat sen jag kom hem tror jag. varit nere och tittat på tv en sväng också. och nu ska jag väl ner igen och titta på efterlyst. jag skäms lite. för att jag är så extremt lat. blä på mig. nu hoppar intressesmurfarna va? tänkte väl det. nu ska jag tvätta bort mitt äckliga smink som jag tyvärr sov med inatt. blir lätt så när man somnar med hemsöborna över huvudet och vaknar klockan 3 på natten. halvjobbigt att tvätta bort smink då liksom. jag förstår mig inte på mig själv och mina sömnvanor. dom är allvarliga. nu ska jag gå. slutbabblat. hejsvejs

jag vill ha dig här på riktigt inatt

TA DINA MINNEN.

2010-04-21 / 16:51:36 / DAILY


hade kul. eller tråkigt. i photoscape.

FÅR LIKSOM INGEN ORDNING.

2010-04-21 / 15:14:27 / DAILY
dagens irritation: folk som blir vän med en på facebook för att ha många vänner. har jag missat något eller? är det coolt? förut blev någon vän med mig, som jag inte känner, som hade 2900 vänner. hallå? så många kan man väl omöjligt känna. tycker folk borde satsa på att skaffa riktiga vänner istället.

att tillägga för intresseklubbens medlemmar: jag ignorerar alltid förfrågningar från folk jag inte känner. känner inget behov av att ha många vänner på facebook, faktiskt. speciellt inte såna jag varken känner eller vet vilka det är.

det var nog bara en av alla saker jag irriterat mig på idag. men ändå. nu ska jag lägga mig och värma mig under mitt varma täcke. kika lite tv, kanske soooova lite. PÖSS

DU ÄR OFÖRSTÖRD FÖR MIG.

2010-04-20 / 21:13:40 / DAILY
det här mina vänner, är hjärter dams sista sång.

YOU DON'T WANNA HURT ME.

2010-04-20 / 17:59:50 / DAILY
nu gav skitdatorn upp igen. grattis. slänger nog ut skiten genom fönstret snart. det kan den gott ha. nu ska jag fortsätta läsa. trevlig kväll peeeeeeps'

Om

Min profilbild

ammunitioen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.
CONTACT:
RSS 2.0