REGN

2010-10-27 / 18:18:43 / DAILY
FYFAN VAD JAG är trött på mitt internet. Känner för att slänga ut datorn genom fönstret. Helst krossa rutan också. Jävla Telia. Jag trodde jag köpte deras näst snabbaste internet för fucking 229:- i månaden. Och så är det snabbt i tre dagar. Sen får man vänta ungefär 5 timmar för att komma till google. Ja men det är ju jävligt kul. Speciellt när man har mycket tid över oså. Nej fyfan. Nu ska jag plugga biologi en timme, underbart verkligen. Sen börjar fanimej min tv-kväll. Jodu. Denna dagen suger förresten. Blä. Hejdå

ps. Det regnar och fyfan vad jag hatar det.

SMÅLAND

2010-10-26 / 22:08:49 / DAILY

DET SUGER LITE att vara ensam i Sunne faktiskt. Men man kan ju ta brun utan sol på sig utan att ens man spyr i alla fall, eh. Luktar faktiskt inte så gott. Och precis nu insåg jag att jag inte har någon matlåda tills imorgon. Grattis. Hur kul är det att ställa sig och göra det nu då? Nästan så jag hellre går upp tidigare imorgon och gör det. Fyfan vad jobbigt. Jag som tänkte lägga mig och läsa nu. Tänkte? Ska. Nu. Min älskade bok vad bra den är. Puss på den. Godnatt på er.

TAXMANNEN

2010-10-23 / 17:59:46 / DAILY
HAHA, IGÅR SNODDE jag en tomat på Coop. Hade hängt den i en påse på armen nivet, lite dumt så. Ser den inte så. Gick till kassan och betalade allt annat och såg glad ut. Sen upptäckte jag den när allt annat skulle packas i påsar. Tänkte skita i det, vad kostar en tomat liksom? Men sen ångrade jag mig. Tänkte på Petros fina undervisning om karma. Man vill ju inte födas om som en grönsak (på tal om tomater haha) i nästa liv. Så jag gick tillbaka och betalade den. Kanske inte räknas som snatteri då men. Eheh

Idag sprang jag förresten för kung och fosterland. Ja gud, ja. Intervaller och såna där tuffa grejer. Jobbigt var det, men nu är jag lite stolt. Jag är väl inte den mest vältränade Gud har skapat i sina dagar. Men nu måste jag nog läsa lite biologi för samvetets skull. Sen ska jag bara råchilla hela kvälla lång. Sånt gillar jag. Fast just nu är jag mer sugen på fest. Typ elektroklubben på Lipz. Dansa skallen av sig. Skita i allt. Bara dansa. Glömma alla bekymmer. Fan vad najs. Nu ska jag läsa om DNA och jordmåner, det är ungefär lika kul som det låter så ni får gärna önska mig lycka till. Kyssen

JOBBIG

2010-10-22 / 09:59:17 / DAILY
OKEJ, JAG BEHÖVER hjälp. Med min hårfärg. Varför är det så svårt att bestämma sig om sånt jämt? Fy.


Typ sån hårfärg har jag nu. Kanske lite mörkare. Men typ så. Lite tråkig tycker jag.


Såhär såg mitt hår ut när jag precis färgat det.


Denna gången vill jag färga (tona) det i denna färgen eller...


denna. Snälla hjälp mig. Denna (645) eller den andra (724)? Eller ingen alls? HJÄLP MIG. Susanne? Bella? Bestäm åt mig.

HOLLYWOOD HILLS

2010-10-21 / 10:22:05 / DAILY

                              

Ibland gör man absolut ingenting men det blir fel ändå.
Jag älskar Markus Krunegård. Vilken jävla man.

Det är nått mellan oss, mellan oss och världen
För långsamt, för snabbt men aldrig i takt


PÅ DISKOTEK

2010-10-20 / 15:44:36 / DAILY

DET MÅSTE VARIT en väldigt vis kvinna som var med på det där Kenza & Tyra show förra veckan. Lotta Blommé, kan hon hetat så? Anyway, hon sa så smarta saker om träning. Bland annat att det inte alls är skönt att gå ut och springa när man är otränad. Jag blir bara så trött på alla som snackar om hur skönt det är. Det är fanimej inte skönt, det är hemskt. Sen sa hon också att man ska tänka typ, "det här kommer inte vara kul eller skönt" när man ska gå ut och springa. Man ska tänka att det kommer vara jobbigt som fan. Det blir ju bara ännu jobbigare om man tänker att det kommer vara skönt och så är det asjobbigt. Idag måste jag verkligen tvinga mig själv ut. Är så jävla otaggad att jag typ hellre dör. Okej, överdrift. Men jag fryser och tanken på att det typ är minusgrader ute... fyfan bara. Men nej, en halvtimme blir det. Om jag överdriver och springer typ en timme slutar det alltid med att jag ger upp och inte springer mer på ett år ungefär. På med mössan och kör ba! Nackdelen är dock att jag tror att jag fick urinvägsinfektion sist jag sprang, eller ja, urinvägsinfektion fick jag med jag tror fan det var från löpturen för det var så kallt om ravioli! Men man kan ju inte direkt dra på sig en tjock vinterjacka och svetta ner? Nej tack. Får frysa ravioli av mig idag igen. Kanske uppdaterar om hur det gick, men förmodligen inte. Ehe. Kyssen


MATH

2010-10-12 / 21:00:49 / DAILY
HUR FÅR MAN energi att göra matte när man vill titta på One tre hill? Fattar inte. Jag är så omotiverad man kan bli. Någonstans läste jag att man ska sätta upp små mål. Typ; nu ska jag räkna matte i tio minuter. Och så ska man känna sig duktig om man gör det. Låter som det kommer från Blondinbella eller nått, så det gör det nog. Jag ska nog satsa på att klara en halvtimme i alla fall. Sen ska jag unna mig ett avsnitt av min nya favoritserie. Imorgon är det nya tag. Ska sitta i skolan och plugga efteråt, typ hundra gånger lättare där. Inget One tree hill liksom. Nu är klockan nio - en halvtimme matte. Wish me luck.

LOVE

2010-10-08 / 18:37:38 / DAILY

                                       

FINNS INGEN/INGET JAG gillar mer i hela världen. Seriöst, kolla på honom. Världens sötaste älskling. Och ja, jag är en tönt men jag gillar Lucas. MIN Lucas.


WONDER

2010-10-08 / 12:37:22 / DAILY
SITTER FÖR TILLFÄLLET och velar och grubblar över mitt hår. Aldrig nöjd, ni vet. Fast egentligen är jag nöjd med färgen nu. Hyffsat i alla fall. Men ibland vill jag att det ska vara lite ljusare, typ ljus koppar ungefär. Ibland vill jag ha det mycket mörkare. Ibland vill jag ha det rött.


Kolla färgen. SNYGG. Men man måste nog vara lite brun tror jag. Det är nog det sista jag är. Herre. Nu ska jag hänga med Linda!


EXAKT DEN. Exakt den färgen. Så äckligt snygg. Och halsbandet då. Och hur bra hon passar i färgen. Och rouget till. SNYGGT.

FYSIK

2010-10-05 / 16:03:08 / DAILY
HEJ JAG ÄR så sjukt otaggad på att plugga nu så jag vill dö. Men jag måste. Fattar inte att det känns så jävla mycket lättare när man sitter i skolan. Kanske för att hemma kan man ligga i en go soffa och bara ta det lugnt, titta lite tv å. Men nu jävlar, nu ska det göras. Ska tänka på att jag ska hem i helgen. Jag längtar. Fint ska det bli! Himla fint. Nu: fysik. Håll tummarna för mig!

RIVER

2010-10-03 / 18:12:22 / DAILY
JAG TROR ATT jag börjar stört-gilla Håkans nya låt "River en vacker dröm". Det enda som stör mig, jag hör knappt ett ord av vad han sjunger? Någon som gör? Och något som stör mig hundra gånger mer. ALLA låttexter och ackord är borta från Håkans hemsida. Varför? Varför? Så himla dåligt. Usch. Nu ska jag gå till affären, köpa knäckebröd, avokado och keso. Nytt liv nu vetni. Och då ska det ätas nyttigt också. Jajemen.

HEALTHY

2010-10-03 / 15:14:27 / DAILY
NU SKA JAG ut och springa, och det kan verkligen behövas vill jag lova. Fyfan vad jag är lat. Men nu jävlar, nu ska det bli ändring på det. Från och med idag- ett hurtigt liv.

HAPPY

2010-10-01 / 11:55:15 / DAILY
JAG ÄR LITE lycklig. Om cirka 3 timmar kommer Bella och Anton. Till sagolika Sunne. Haha. Men innan dess har jag lite matte och lite fysik att göra. Och egentligen lite biologi också. Så gött. Nu ska jag äta frukost/lunch i form av sallad och sen ska jag städa klart. Japp, så får det bli. Ha en fin dag, kyssen

Om

Min profilbild

ammunitioen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.
CONTACT:
RSS 2.0