_

2011-04-28 / 19:48:53 / DAILY

Jag saknar Lucas Alexander Ederby så mycket att jag får ont i magen. Så är det idag. Ett jävla helvete.


crap

2011-04-26 / 05:56:58 / DAILY
näe, seriöst
vaknade nu
har sovit i ungefär 2 timmar inatt
hostanfall blandat med magkramper
ville, eller behövde egentligen gå på fysiken i alla fall
men det går inte.
magen gör fortfarande ont och jag tror fan jag har feber med
får bli en hemmadag idag
och jag ska FAN plugga kemi
annars ska jag ge mig själv en smäll på käften

mjodu
hajj

så kul asså

2011-04-25 / 18:00:49 / DAILY
om jag lever?
jodå
med nöd och näppe.
har mått skit hela helgen och inte fått i mig mat på snart tre dagar
men nu känns det som att det börjar gå åt rätt håll.
ikväll blir det sunne igen
imorgon börjar allvaret
skola och plugg.
har inte riktigt lust men vad ska man göra åt saken

nu måste jag packa och sen bege mig mot tåget
ska bli ganska tråkigt att åka helt ärligt
men vad ska man göra?

PUSS

(roligt inlägg)

blommorna

2011-04-21 / 16:11:32 / DAILY
sådär ja
då var man några hundralappar fattigare.
fast vi ska väl inte ta och överdriva så mycket
ett linne och ett par örhängen fick det bli
nu har jag köpstopp
på nästan allting.
den här månaden vill jag leva
dricka drinkar och äta glass
ta en fika på en uteservering
varför i hela fridens namn skulle jag vara lyckligare med en tröja extra?
precis

provade dessutom mina gamla jeansshorts igår
dom duger
FÅR DUGA.
skor ska jag absolut inte köpa
ingen jacka heller
fast vill jävligt gärna ha en jag såg på kenzas blogg
hennes egen, ljusljus tanfärg
helvete så snygg.
men den kostar ju som den kostar med
får väl se hur sommaren artar sig
kanske får man känna hur det känns att ha lite pengar för en gångs skull
kanske inte.

just det
gjorde en jävla tabbe förut med
hittade ett fint nagellack
tänkte köpa det
tog bort det längst fram och valde nr 2
skulle jag aldrig ha gjort
för det var nämligen inte samma nagellack kom jag på
lite försent.
sånt är livet, liksom.

på ett sätt så mår jag jävligt bra när jag får shoppa
ett litet rus på något sätt
men jag mår så jävla mycket bättre av att lägga pengarna på annat
ta en roadtrip och köpa en glass i smögen
inte vet jag.
jag ska sluta köpa mönstrat och konstiga färger
vill att man ska kunna använda allt till allt liksom
då får man helt plötsligt en mycket större garderob.
fler valmöjligheter
dessutom
hur roligt är det att ha på sig en leopardskjorta 20 gånger?
man tröttnar.
en svart t-shirt håller mycket längre
det är liksom bara en svart t-shirt
men det är väl just det.

sen är jag en jävla tönt med
rädd om allt jag köper
vågar inte använda kläderna jag tycker är finast
'någon kanske spiller rödvin på mig'
'den kanske krymper i tvätten'
borde lägga av med det.
ska fan bara köpa saker jag verkligen älskar i framtiden
saker jag känner att jag inte kan överleva utan
typ.
sen kanske man inte kan känna så om ett vanligt svart linne t ex
men då ska jag fan hitta det mest perfekta svarta linnet i världen
aja, nu vet ni
inte för att det kommer hjälpa heller
som att jag har svårt att hitta kläder jag JÄTTEGÄRNA vill ha
händer ungefär varje gång jag beträder en affär
kass!

hittade förresten en räkning igår
som inte var betalad
tänkte att jag skulle betala den idag såfort pengarna kommit
så man inte får en påminnelseavgift
så gick det med det
hade fått ett brev
med en påminnelse.
helvetes skit
ska aldrig mer lägga en räkning i min låda innan jag betalat den
vet inte ens varför jag väntade
blä.
nu ska jag nog göra lite kemi
eller så ska jag diska, eller packa
jävligt intressant vetande för er.
men ha en fin kväll
imorgon är det håkan och det ska bli GRYMT!

pussssss


godnatt

2011-04-20 / 22:46:58 / DAILY

att ta bort sminket är något jag suger på att göra
eller orka
men ikväll ska det ske.
nu till och med
sen ska sängen intas och imorgon ringer klockan
05.15
jag ska inte klaga
nuförtiden vill man ju ta vara på dagarna
därför ska jag ta en promenad från skolan till stan imorgon igen.
om det inte regnar vill säga
då fegar jag ur
men enligt smhi är det sol, och lite moln
det räcker för mig nuförtiden

nu säger jag godnatt, på riktigt
stänger av, loggar ut
hoppas jag får sova ifred inatt
utan någon som putter på mig och menar att jag snarkar
kan inte hjälpa att jag är tät i näsan
skyll på den som uppfann pollen
eller pollenallergi
vi säger så.

GODNATT


pacemaker

2011-04-20 / 19:43:12 / DAILY
det blev inget med ica
råkade hamna vid 'pacemaker'
ja, med lars winnerbäck alltså.
nu är mina öron frälsta
likaså jag.
kan vara världens bästa låt i hela jävla världen
just nu.
dessutom beskriver den mig och en viss person
som nog inte behöver nämnas vid namn.
precis så det är
exakt på pricken.
varken dåligt eller bra
bara så det är liksom.

vill ni veta, så lyssna.
och vill ni inte veta
så lyssna ändå.
för jag lovar er, låten är ett mirakel
så enkel fast så jävla bra.

vet inte vad som har hänt idag
eller igår
men jag är bara så jävla glad på allting
livet leker.
kanske är det vädret eller friheten
eller bara nånting annat
det är inte mig emot.
känner bara ett lyckorus
på fredag ska vi dansa oss galna till håkan
på lördag ska jag dricka öl
och till och med ta mig ett glas vin
är sugen på det nu.
är det något fel på mig?
knappast.

fina, jävla dag
jag älskar dig
hoppas livet känns lika fint imorgon
det tror jag.
och snart börjar sveriges mästerkock
sen grey's
kvällen är fin

GODNATT, nu slipper ni mig för resten av kvällen
haha

tvivel? nej

2011-04-20 / 18:35:41 / DAILY


här har ni förresten en bild
på en fräsch brud med lite ruffsigt hår.
tänkte att ni kanske vill se ett bevis på att jag faktiskt lever
jodå, det gör jag allt!
på lördag ses vi trollhättan
ska bli ett kärt återseende.

förresten linda rydberg
min vän.
om du läser, påminn mig om det förbaskade kvittot.

inte för att det kanske är så intressant
men ni har nog sett lite deppiga inlägg här på bloggen
ska bli ändring på det.
nu är jag en gladare människa
kanske för att jag har bestämt mig för vissa saker
som var jag ska ta vägen i höst och så.
kanske inte låter som ett bekymmer
men jo det är det
och nu känns det bra. och skönt.
har bestämt mig för en annan sak också
som kommer göra mig gladare i magen.
en lättnad.
och så är det ju vår
vad kan gå fel egentligen?

i sommar kör vi
lever livet.
frestar, dansar och dricker öl inpå småtimmarna
det ser jag fram emot.
bara inte jag och människor jag tycker om jobbar om varandra
= inte bra.
jag saknar trollhättan
människorna där.
och så kommer jag sakna världens bästa måna när vi flyttar ifrån varandra.

jag tror att mycket handlar om inställning
ljud av/på?
nej, inte riktigt så va.
men för ett litet tag sedan var min inställning
att allt var skit, tråkigt och mörkt
då blev allt så också.
inte så konstigt
klart saker kan vara jobbiga, tråkiga och jävliga
men om man tänker lite positivt så inser man att saker blir bättre
tiden är allt en jävla bra grej.
och våren
jag tänker positivt nu
saker löser sig, blir bättre och till och med roligare
snart är det sommar, jag är snart 20 och livet leker
vem orkar bry sig om bekymmer?
var nöjd med allt som livet ger
eller något i den stilen.
rekommenderar er starkt att följa min bana
kör på bara.
man får såklart ha dåliga dagar, men sen kör man igen
gör som blondinbella
skapa er en bubbla där ingen kan nå er
tänk att ni är grymmast i världen typ.
är det någon som inte tycker det så skit i det

idag fick ni en himla massa uppdatering
men ingen är ju tvingad att läsa.
fick bara lite mer lust nu
vem har lust att skriva deppiga inlägg förresten?
inte jag
jag vill bara skicka ut en puss (eller en kram för er som inte vågar pussa mig)
till alla som jag tycker om
mina päron, min släkt, till linda rydberg som jag saknar
och min bästa bror susanne
till världens snällaste bella som alltid gör mig glad
till alla er andra också.
hoppas att erat liv är fint
och att solen skiner

ha det fint!



mareld

2011-04-20 / 18:10:13 / DAILY

jaha, det var ju kul att min mobil ville vibrera i ett dygn i alla fall
men nu har den gett upp igen.
den lever väl sitt egna liv
vibrerar lite ibland, chillar lite, grillar lite.

idag är det fint väder.
jag och måna tog en promenad från skolan till city
det var fint och tog lite drygt en timme.
ska försöka göra det till en liten vana
så kanske man kan röra bort lite av fläsket.

förresten så bjöd h&m på förvåning idag
en mycket fin skapelse hängde plötsligt framför mina ögon.
jag blev kär, och sen blev jag snål
hände undan den
imorgon kommer ju pengarna.
när jag kom hem möttes jag av 50:- rabatt.
på h&m.
blev ganska så glad
så imorgon ska jag spendera lite
och spara lite
på fredag blir det håkan. det blir fint som snus, det!

nej, nu ska jag göra något åt min hunger
med andra ord flytta röven från soffan till ica, och sedan tillbaka
fast egentligen vill jag bara stanna ute
käka en glass på en bänk,
njuta lite av livet.
men det är ju inte så roligt att göra ensam, och det är jag just nu
ha en fin kväll gott folk
och glöm fan inte att ta vara på det fina vädret vi har.

PUSS


pusssss

2011-04-18 / 09:03:26 / DAILY
Tycker detta är lite roligt. Igår och i förrgår hade jag 8 läsare (omg jag är känd!!!) och 29 sidvisningar. Antingen har 7 personer kollat en gång och den åttonde typ 21 gånger, eller så har alla helt enkelt kollat tre gånger var och då är det väl inte så konstigt egentligen. Eller är det någon som sitter och väntar på att jag ska skriva? Ehehe. Vore sött i så fall. Puss

the eye

2011-04-18 / 09:00:24 / DAILY
Jaha. Kul då. Kan öppna mitt högra öga i ungefär 3 sekunder sen gör det så ont att jag vill dö. Började känna något i det igår kväll, men tänkte såklart att det skulle gå över över natten. Men nej. När jag tog ur linserna igår var jag noga med att kolla att dom var hela eftersom jag hade ont i ögat. Det var dom. Och det känns inte riktigt som att det är något där, det gör mest ont bara. Och idag har jag ju tenta såklart. Lyckat! Men jag ska gå till Apoteket snart när det öppnar och köpa en ögondusch. Kommer ju inte alls se rolig ut när jag går runt och blundar med ett öga. Får köra på solglasögon, fast det blir inte heller så himla bra för jag kan inte ha linser och då kommer jag inte se ett skit. Men aja, får hoppas att detta går över i alla fall. Gör det inte det så kommer jag inte gå på tentan. Ni kanske tänker att det är en liten petitess men testa själv att sitta och blunda med ett öga och koncentrera er på det mest jobbiga matteprovet i världshistorien. Näe. Jag får nog gå till Vårdcentralen om det inte hjälper för detta går inte att stå ut med. Nä, nu ska jag ta på mig något annat än morgonrock tänkte jag. Apoteket öppnar 9.30. Tjolahopp

sol

2011-04-17 / 15:15:23 / DAILY
Kikade nyss in på Angelica Blicks blogg (orkar inte länka, förlåt) och såg massa Peace & Love bilder. Alltså, om jag inte kommer dit i år tänker jag LIPA. Fyfan vad jag vill dit. Visst, det är jävligt jobbigt ibland. Varmt, kallt, illamående, trött... Men vad faaaaaan gör väl det! Jag älskar det. Och alla man träffar är glada. Seriöst, stämningen, musiken. Åh! Snälla någon, gör så att de på mitt jobb är snälla och goa och låter mig vara ledig. Skiter i om jag får jobba resten av sommaren sen (nästan... ). Vill, vill, vill!

Nu ska jag fortsätta steka i solen. När man svettas i bikini, då är det fan sommar. I alla fall vår. Puss på allt ibland! (Ni tror väl jag är manodepressiv eller något, det kanske jag är också. Haha) 

töntjävel

2011-04-16 / 03:14:54 / DAILY
Är så jävla löjlig. Vi såg på Paranormal Activity förut och nu ligger jag här klarvaken med en puls på 220. Jag är inte frisk alltså. Vet inte ens vad jag är så rädd för. Tror inte direkt att något, eller något ska komma och dra mig ur sängen. Men ja. Mår fan skit över filmjäveln. Vågar inte fråga om Lucas sover heller, har man lyckats somna efter denna filmen vill man nog helst inte vakna innan det är ljust igen. Imorgon måste jag egentligen vara pigg så jag kan plugga hela dagen men nu kan jag inte sova och så är det med det. Jag är ju så jävla dum också som går med på att se såna här filmer. Vet ju att jag blir knäpp. Fast jag tror inte på spöken och sånt egentligen så. Nu mår jag illa också. Är ju trött egentligen men jag ligger och skrämmer upp mig själv så jag blir helt klarvaken. Låg och halvsov till you dont mess with zohan förut, mycket bättre film, haha. Jävla jag ibland alltså. Lucas sa att vi ska se tvåan också, blir nog fan inget med det asså. Nu måste jag kissa också men vågar inte gå upp. Stört. Nu måste jag försöka sova, annars hörs vi nog snart igen. Eh! Godnatt.

blond

2011-04-13 / 19:16:54 / DAILY
Okej, nu är jag bestämd. Nästa månad blir det avfärgning av hår. Är lite nervös men ja. Vill ha blont och fint igen, fint kommer det nog inte vara efter en avfärgning... Oranget och torrt? Snyggt. Men aja, orkar inte med rött längre. Blont är finast (på mig), så är det bara.

fan

2011-04-13 / 17:40:20 / DAILY
Jävligt bra dag idag. Kemitentan gick åt helvete och idioterna i Stockholm backade tydligen inte på min biljävel så nu får jag betala det. Herrejävlar vad dålig dag. Väntar bara på att något mer ska gå åt helvete. Kul. Hoppas ni har en bättre dag än jag då.

miss you

2011-04-10 / 13:08:53 / DAILY
Fattar inte hur allt kan kännas hur bra som helst en dag och sen skit dagen efter. Fast inget har förändrats egentligen. För några dagar sen kändes allt bra, jag kände mig bestämd med utbildning och sånt och allt var bara bra liksom. Idag är allt dåligt. Hur kan det vara så? Jag vill bara ligga i en säng och kramas med 'min' Lucas för det finns inget bättre än det. Bara ligga där en hel dag. Men nej. Idag ska jag vara med min mami hela dagen, det är ju också bra men idag vill jag bara kramas. Fyfan vad jobbigt. Vill bara lipa just nu men det tänker jag inte göra. Imorgon ska jag på intervju och det känns väl lite halv nervöst men ändå inte. Sen blir det Sunne och en helvetesvecka i skolan. Pallar inte egentligen men vad ska man göra. Nu ska jag inte förstöra alla andras humör med så nu slutar jag skriva. Hej.

Om

Min profilbild

ammunitioen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.
CONTACT:
RSS 2.0