BRUSTNA HJÄRTANS HÖST.

2010-05-30 / 14:59:28 / DAILY
igår var en fin kväll. jag och massa gott folk satt hemma hos mig och drack lite öl. och det slutade, som alltid, på precis samma sätt. jag fattar inte att man inte lär sig. det är ju alltid roligast på förfesterna. så fort man går ner till stan/går ut så blir det alltid tråkigare. jag menar, det var absolut inte tråkigt nere på stan/på villan igår men det var liksom roligare innan. nu ska jag köra ut till kusten och hämta mina päron. ska ju bli... kul. jag gillar inte att åka bil ensam. förbaskat tråkigt. men först äre en sväng in till torp och köpa något till lilla mamsen som gäller. nä, nu åker jag. smell you lataaaah'

SUSANNE BJURBÄCK.

2010-05-29 / 14:53:12 / DAILY





3 jävligt gulliga bilder som är nästan exakt 4 år gamla.


HALKA.

2010-05-28 / 15:52:55 / DAILY
trevligt väder vi har här idag. nooooot. jag har solat solarium, som jag egentligen hatar. blev inte ens brunare (?) inte mycket i alla fall. men kul. kommer vara en snögubbe på min student och framförallt min bal. det är ju värre. nä. så därför har jag lagt upp ett solschema. imorgon, på måndag, på tisdag och på torsdag ska jag sola. jajjemen. kosta vad det kosta vill.

en sak. jag tror jag skulle kunna byta allt jag äger och har mot elin klings garderob. helt ärligt. skulle gärna byta kropp till hennes med. vilken människa. hon får ju en ful, grön klänning att bli snygg? jag ska också bli snygg och flytta till stockholm en dag. japp. bli rik och vara först med allt.

tänk att vara så sval.

HELA LIVET VAR ETT DISCO.

2010-05-27 / 18:30:53 / MUSIC
fick ett himla markus krunegård-humör nu. han är rätt go ändå.

kicken, var tog den vägen?

JAG SKOLKADE FRÅN ALLT.

2010-05-27 / 13:53:05 / DAILY
aktiekunskap är ju kul. verkligen. men om 32 dagar är det peace and love. puuuuusss

LARS WINNERBÄCK.

2010-05-26 / 18:59:50 / DAILY


asså, det här är fan obegränsad coolhet/snygghet/jag-vet-inte-vadhet. fattari när ni ser på denna bilden eller. hans hår. hans skägg. hans mössa. hans kläder. bara för att det är på honom. bara. vet inte vad jag ska säga mer. denna mannen asså. helt galen. förövrigt så är denna bilden nog den finaste jag sett för tillfället. vill trycka den på alla kläder jag har och på tusen tygpåsar. JAA-

DOM KOMMER ATT FÖRSÖKA LURA DIG.

2010-05-26 / 16:04:57 / DAILY
jag är stolt över mig själv. sprang nyss i en timma och det var inte ett dugg jobbigt. hittade en fart där det kändes som jag kunde springa hur långt som helst. göteborgsvarvet typ. (nej, det hade jag verkligen inte orkat eeeh) men det känns fint. det går bra nu. idag har varit en bra dag. jajjamän. nu vettitusan vad jag ska göra. trååååkigt. punkt

TILL DET SISTA HAVET.

2010-05-26 / 14:15:26 / DAILY
kan inte hjälpa att jag älskar vissa facebook-grupper bara. typ: vi som kan dricka alkohol utan att ha kul. det kan jag faktiskt! och så ÄLSKAR jag lars winnerbäck också.

FÖR LÅNG ELLER KORT.

2010-05-26 / 13:45:08 / DAILY
jag är verkligen aldrig nöjd. förut i skolan satt jag och lipade, nej inte bokstavligt talat, för att jag ville hem. men nu när jag väl är hemma är jag uttråkad och fattar inte att klockan bara är 2. det kan nog bero på att min plan var att åka hem och sola och det är ju inte så himla lätt när det är molnigt. helst av allt skulle jag vilja lägga mig och se på film nu men då får jag dåligt samvete. så därför ska jag nog ut i rabatten och rensa. fyfaaan vad jobbigt. men jag ska. nu. HEJDÅ

TISDAG.

2010-05-25 / 22:32:45 / DAILY
idag gjorde jag mitt sista prov på en himla lång tid (förutom aktiekunskapsprövning som jag ska göra om två veckor och försöker förtränga eeh). förhoppningsvis. jag vet fortfarande inte vad som händer efter sommaren. tiden får bestämma det. jag ska ta en dag i taget. chillirilla. och grilla. idag har förövrigt varit en himla go dag. med lilla mor. imorn ska jag vara i skolan tills halv två för att få reda på några betyg. frågan är, är det någon idé ens? eeh.. ensam är jag också. alla mina vänner är i turklandet och solar sig och jag är snart lika blek som en snögubbe. imorgon måste jag sola. måste. JAG SKA. nu ska jag se på sex and the city för jag har börjat smågilla det lite. fast jag känner att ögonen sviker mig snart. tyvärreee. ska hålla mig vaken en stund till. HAJJJ

EN MIDSOMMARNATTSDRÖM.

2010-05-24 / 19:34:36 / DAILY


om en månad och lite till så sitter vi förhoppningsvis där igen. det ska bli så underbart fint och bra. puss på det rent utsagt.

PUT THE CHANGES ON ME.

2010-05-24 / 19:15:35 / DAILY
dagens låt: under the pavement med deportees. lovely.

what if i die here?

JAG KAN INTE SKILJA PÅ.

2010-05-24 / 16:53:45 / DAILY
ser ut som denna dagen kommer fortsätta gå neråt. blä. jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska plugga mer matte eller inte. pluggar jag mer så kraschar allt bara i huvudet eller så missar jag något viktigt om jag inte gör det. dagens i-landsproblem eller något. efter imorgon kan jag ju i alla fall nästan säga att jag är klar med alla läxor/prov/inlämningar. förutom att jag ska pröva på en hel kurs den 7 eller 8 juni. jävligt kul. som jag dessutom läste i tvåan och inte kommer ihåg ett skit av. men nä, jag funderar på att göra en lina idag (igen). det vill säga skita totalt i att plugga matte och låta det gå som det går imorgon. jag får nog g i matte även om jag inte klarar g-gränsen på nationella. har liksom haft ett stabilt g på alla andra prov. haha.

JAG FILMAR NU.

2010-05-24 / 14:32:06 / DAILY
idag har jag en såkallad blä-dag. och om 10 minuter ska jag ha matte i en timme och 20 minuter. sen ska jag hem och plugga ännu mer matte. håller alla tummar i hela världen för att någon ska rädda mig från mer tråkigheter ikväll. jag dör annnars.

NU SIGGE.

2010-05-23 / 19:17:00 / DAILY
har sån sjuk olust att sätta mig med matte c just nu. men jag borde verkligen. ett litet fjuttigt g borde jag fixa. ska jag fixa. blä. om en kvart. i en liten timme bara. jaaa. kom igen nu lina, vad skulle vi annars göra?

Om

Min profilbild

ammunitioen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.
CONTACT:
RSS 2.0