JAG VILL BARA

2010-06-27 / 22:01:10 / DAILY
TROTS ALL SKIT är jag jävligt glad för snart släpper Lasse äntligen "En stannfågel ger sig av" FYFAN VAD GRYMT. Kyssen

ZIGENARLIV DREAMIN'

2010-06-27 / 21:27:18 / DAILY
JAG HAR SÅ mycket att skriva egentligen men nu finns det inte tid. Jag packar som en galning för imorgon för då är det fan PEACE AND LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Galet kommer det bli. Fan vad jag längtar. Jag skiter i om jag kommer lukta skit och inte kunna duscha. Det kommer bli det roligaste på året precis som förra året. AH! Jag är taggad. Som in i helvetteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nu ska jag packelipacka HAJHAJ!

HÅKAN

2010-06-25 / 11:43:59 / DAILY
NOG FÖR ATT jag älskar kläder och allt därtill, men när det kommer till "högtidsdagar" som midsommar, nyår osv så får jag alltid ångest över vad jag ska ha på mig. Ångest var lite att ta i, men jag har liksom inga kläder som är lite finare eller vad man ska säga. Jag använder samma kläder i skolan (herregud, jag går inte ens i skolan längre) som jag gör när jag går ut liksom. Och det känns lite tråkigt att bara ha vanliga kläder på sig på midsommar. Tycker jag. Jag äger ungefär 3 klänningar. En är svart, och ful, den vill jag inte ha. Den andra är fin men jag håller på att sy om den och det finns inte tid att sy klart den nu. Den sista är min studentklänning. Den är jättefin. Men lite för puttinuttig. Försöker just nu hitta något halsband eller liknande som får den att bli lite fräckare. Det går sådär. Det kommer helt enkelt sluta med att jag har 4 ombyten med mig. Ehe. Jag har en ny byxdress som är go också, fast nä. Åh röv detta är en plåga. Måste prova lite mer. Patetiska jag.

Ps. Håkan ÄR midsommar.

NEVER EVER

2010-06-24 / 18:21:31 / DAILY
FÖRUT LEVERERADES SAKERNA jag beställt från H&M. Ett megasnyggt halsband, de omtalade haremsbyxorna, ett par shorts på rea och ett till halsband. Men inte nog med det, det var det sista NÅGONSIN jag beställde från H&M. På faktura i alla fall. Jag hatar att få en räkning därifrån varenda jävla månad. Och då har man redan tröttnat på kläderna man har fått. Oftast. Från och med nu, om jag beställer något därifrån, så ska jag betala det direkt på hemsidan med kortet så att man har betalat sakerna när man får dom. Ja fyfan för fakturor. BLÄ. Nu ska jag duscha. Finns det något bättre? Undrar då det.

LUCK

2010-06-24 / 16:51:43 / DAILY
Hihi. Jag hittade en oöppnad chokladkaka förut. Kanske borde köpa en lott idag?

LEAVING

2010-06-24 / 16:47:32 / DAILY
SITTER OCH FUNDERAR på om det är värt att slänga 1290:- i sjön. Det kan ju komma ut nått bra av det. Eller, det gör förhoppningsvis det. Men det svider bara. Åh. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag göra det. Fan. Ångestattack.

Midsommar imorgon. Blir nog fint hur det än slutar. Jag är inte så taggad ändå. Peace & Love ska bli grymmare än grymmast. Pussssss på det.

ÄRLIGT

2010-06-24 / 11:58:27 / DAILY
ÄRLIGT TALAT, hur fan packar man? Just nu har jag lagt fram allt jag planerar att ta med mig till Peace & Love. Jag skäms. Hela min tresits-soffa är full och man ser inte ens det fula rödblommiga tyget som brukar täcka den. Jag insåg nyss att jag liksom måste ta bort något, det kommer aldrig få plats och bla, bla, bla. Men jag kan inte ta bort något. Eller möjligtvis ett par cykelbyxor och ett linne, men vafan? Det tar ju ingen plats ändå. Jag har typ minimalt med tjocka kläder med mig och dom jag väl har MÅSTE jag ha kvar om jag inte planerar att frysa ihjäl ifall ovädret slår till. Om det regnar hela veckan är jag fan illa ute. Jag har två klänningar, två jumpsuits, en hel hög med cykelbyxor, shorts, linnen... Herregud.

Och så är jag patetisk också. Sitter här och har ångest för om jag ska ta med mig mina fina nya leggings och min fina jumpsuit eller inte. Nej, nu ska jag fan sluta vara en tönt. Går skiten sönder eller om någon tar det så får det fan gå. Jag tänker inte gå runt och se ut som hej-kom-och-hjälp-mig bara för att jag inte vågar ta med mig mina kläder. Kläder är väl inte allt heller och dessutom har jag nog så det räcker ändå. Fast mina fina nya leggings... DOM KOSTADE FÖR HELVETE 99 KRONOR. Så går tankarna just nu och FAN vad jag är töntig. Förra året fick jag inte ens en fläck på en enda liten trasa. Fast vad fan hade jag med mig? Åh. Röv. Och vad ska man ha för väska? Förra året hade jag min fina, fina älskling. Min The Bridge, min bruna älskling. Den vågar jag nog inte ha i år. Den börjar gå mot slutet om man säger så. Får ta den fula jag köpte på myrorna. En magväska? Det måste jag fan ha. Herregud. Har mamma någon? Åh, jag får ont i magen av detta också. Blä. Om det fanns så skulle jag anställa en personlig packare. Det hade varit guld idag. Nu ska jag bli hämtad av Linda (hoppas jag) som precis fick körkort den jäveln! Skriv gärna om ni har något tips på packning. Ehe. Pussen

BLÄ

2010-06-22 / 16:42:11 / DAILY
JAG ÄR OTAGGAD på allting idag. Har legat och stekt på altanen ett par timmar, läst lite i en bok och strax ska jag klippa gräs och sen fara hem till farmor och rensa ogräs. Kul. Hela tiden så tänker jag mer och mer på vad som ska hända efter sommaren. Får ju tusan ont i magen när jag tänker på det. Vet inte vad jag vill. Jag hade egentligen velat plugga med en gång, men jag vet ju inte vad. Så därför hade väl ett jobb suttit fint, tjäna lite pengar liksom. Problemet är ju bara att det för sjutton inte finns några jobb. Blä. Jag kan jobba som vad fan som helst men inte ens det hjälper. Och så vill jag flytta ifrån hålan Trollhättan också. Jag vill jobba i Karlstad. På typ Monki. Eller H&M. Hade varit klockrent. Karlstad var en go stad. Ska jag inte jobba där så ska jag fanimej plugga där. Någon gång. Funderar på att ta bort denna skitbloggen också. Vem fan bryr sig om den liksom? Fast den är go att ha ändå. För min egen skull eller nått. Det är gött att skriva saker man tänker på ibland och så är det kul att läsa det igen typ ett halvår senare. Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv och klippa gräset. Vädret som var så himla fint nyss har tydligen blivit molnigt och blåsigt nu. Fan för tisdagar. Men imorgon är det onsdag och då blir det nog bättre vettni. Hörs.

GAMLA ULLEVI

2010-06-20 / 15:57:04 / DAILY



JAG GILLAR DEN, starkt. Och på tal om ingenting, så gör jag just ingenting idag. Fan vad skönt det är ibland. Imorgon ska jag försöka vara lite mer produktiv. Nu är min plan att förflytta min rump från datastolen till tv-soffan. Sen ska jag nog lyxa till det med en dusch också. Gott! Vi hörs.


EIGHT OR NINE

2010-06-19 / 16:20:52 / DAILY
DET TRODDE JAG aldrig. Att jag skulle bli rörd av att titta på det där himla kronprinsess-bröllopet. Jag har hela tiden sagt att jag inte bryr mig ett skit om det, att det är onödigt osv. Men när jag satt där och tittade på dom, ja då var det fan fint. Ändå tror jag inte att jag vill gifta mig. Eller jag vet inte ens längre. Kanske. Nej, nått sånt ska jag inte sitta här och bestämma nu. Jag är fortfarande en liten plutt som inte vet så mycket om världen. Nu ska jag borsta mitt hår och börja fixa inför finmiddag ikväll. Wiho. Kyssen



Upd. Haha. Efter att ha läst lite bloggar verkar det som att alla (nästan) har vänt om från att hata bröllopet till att älska det. Gulligt ändå.

EN PLATS I SOLEN

2010-06-18 / 18:46:58 / DAILY
DÅ SLÄPPER KENT nytt album igen då. Det lät ju positivt. Not. Men det var positivt. Grymt ändå. Det enda som gnager är att jag har hört och läst rykten om att Kent bara gjort en ny skiva för att bli av med kontraktet med sitt skivbolag. En framtvingad skiva liksom. Då blir det nog inte bra. Förhoppningsvis är det väl inte så, men man vet aldrig. Nu ska jag knyta mina vita converse och promenera bort till min nästan granne för lite gitarrspel och alkohol. Det blir nog fint det. Jag återkommer. Haj

BOMB

2010-06-18 / 14:37:40 / DAILY
NU BLEV DET bloggbombning här. Åh, jag önskar att jag hade en rolig och intressant blogg. Den skulle nog bli några hästlängder roligare med bilder och såntdär, men det är inte riktigt min grej. Den får helt enkelt vara lite tråkig.

JA

2010-06-18 / 14:12:59 / DAILY
JA, JAG HAR försökt härma Elin Kling med designen. Och med det där att ha stora bokstäver på de första orden. Det får ni störa er på hur mycket eller lite ni vill. Nu är det så att jag diggar det va.

SHORELINE.

2010-06-18 / 13:54:09 / DAILY
OJ, DET VAR INTE igår. Eller i förrgår. Det har väl varit lite för bra väder eller något liknande. Igår var jag och sötis i Sunne, eller rättare sagt så var han i sunne på en skola och jag tog en tur till Karlstad. Mysig stad. Kom och tänka på det nu när jag såg en hel hög med nya kläder. Ehe. Det blev lite shopping igår, eller mycket, men allt var billigt. Jag köper bara billiga saker nu för tiden. Har man väl börjat handla på second hand och insett att man kan få en jävligt snygg tröja för 50 spänn så blir det liksom omöjligt att köpa en tröja för 300. Det var inte omöjligt förr. En tröja för 300 för mig är jättedyrt. Orimligt dyrt. Många tycker nog det är billigt.

Jag är nog shoppingberoende ändå. En ren och skär shopaholic. Faktiskt. Jag köper nog väldigt mycket kläder till skillnad från många. Herregud, någon gång skulle jag bara vilja fota alla kläder jag har och visa er. Det är helt sinnessjukt. Anyway, men jag köper nog inte kläder för MER än andra. Jag skulle nog vilja säga att jag är bra på att shoppa. Grym nästan. Jag har mycket kläder men väldigt få av alla tusen plagg är dyra. Jag kan inte komma på något just nu som jag äger som är dyrt. På typ ett år så har jag inte köpt ett enda par byxor/shorts/leggings för mer än 200. Det dyraste var ett par jeans. för 200. Allt annat har kostat max 150. Igår köpte jag, dö inte nu, 4 par byxor. Eller ett par byxor, två par leggings och ett par cykelbyxor. För 350 spänn. Och så köpte jag ett linne, nej 2, ett halsband och två ringar. Jag är stennöjd.

Jag skiter fullständigt i om jag köper mycket kläder. Jag älskar kläder och smycken och allt därtill. Jag älskar att välja kläder på morgonen. Det är min hobby. Det känns liksom mer okej om man lägger sina pengar på hästprylar om man är en hästgalning, eller på böcker om man är en bokmal. Köper man kläder för sina pengar så slösar man. Det är så orättvist. Kläder är min enda och käraste hobby. Kläder och alkohol. Det är vad mina pengar går till. Haha. Nu ska jag sluta bomba er med mina extremt ointressanta ord. Nu ska jag rensa bland alla mina kläder, återigen. Av någon outgrundlig anledning så hamnar alltid alla kläder utanför garderoben. Undra varför? Kanske för att det inte får plats där inne. Kanske. Vi hörs nog igen. Här får ni en bild på kanske världens snyggaste byxor som jag FAN ska ha. Pussen


PUSS.

2010-06-13 / 20:28:06 / DAILY
jag har fastnat nåt så kopiöst för fairytale of new york. helst med plura och håkan. så himla fin låt. den känns väl kanske inte så jättepassande nu, mitt i sommaren och allt det där. men det gör inget. inte så länge man har fairytale of new york. och inte så länge man har håkan hellström.

Om

Min profilbild

ammunitioen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.
CONTACT:
RSS 2.0