HJÄRTA

2010-09-29 / 20:33:09 / DAILY
FAN VAD JAG diggar denna killen alltså. Sjukt nice. Tycker det är rätt modigt av honom att ha en modeblogg faktiskt. Det anses ju lite, ja, bögigt kanske att vara intresserad av kläder, eller bloggar, när man är kille. Inte för att det är något fel med det, och inte vet jag om han är det heller. Men ändå. Fick mig också att fundera på varför det är så himla mycket fler tjejer som är intresserade av mode, shopping, bloggar och allt det där. Konstigt egentligen. Vilket spekulerande. Vilken onsdagskväll. Är det ens onsdag förresten? Veckovild. Galen. Crazy. Sitter i bullens skola nu. Han ser på hockey. Jag har så extremt tråkigt att jag bloggar. Då är det illa. På fredag kommer min älskling hit. Bella. Och hennes älskling Anton. Vi ska köra ölspelet. Våran grej tror jag. Går ut på att bli full. Sånt gillar jag. Supa utan mening. Bara köra. Och tusan vad jag svamlar nu. Överväger att inte publicera detta meningslösa inlägg som från början gick ut på att rosa Andreas Wijk. Aja, vem bryr sig ändå. Jag har knappt några läsare och riskerar inte att hamna i någon skvallerblogg. Haha. Nä, nu ska jag återgå till att leta upp nått att göra på intranätet. Tips? Ja tack.

Förresten så har jag köpt världens mest bekväma byxor. Vet inte om dom är dom snyggaste men. Goa bara. Kyssen på dom

ACE

2010-09-25 / 19:15:33 / DAILY

DET ÄR SÅ jävla tråkigt att vara ensam hemma en lördagkväll i Sunne så jag vill mer eller mindre dö. Men jag har en plan, en lista. Den lyder som följer:

  • Se klart på Ace Ventura - Den galopperande detektiven (han är så jävla grym).
  • Städa hela jävla lägenheten med grym musik.
  • Läsa Ljudet av ditt hjärta. Fyfan vad bra.
  • Möjligtvis se på en film.
  • Sova.

Tycker det låter helt okej ändå. Så nu ska jag fortsätta se på tv. Ha en jävligt fin kväll. Take care now, bye bye then.


HJÄRTATS BAR

2010-09-24 / 09:32:16 / DAILY
OJ, JAG GLÖMMER alltid bort denna lilla meningslösa blogg. Taskigt. Just nu är jag lite förbannad. Lucas lovade att fixa tvn imorse. Gjorde han det? Nej. Vill så himla dögärna se på Sjukhuset 12.30. Men nej. Fan då. Nu ska jag lipa lite till och försöka plugga lite fysik, ja vad sugen jag är på det just nu. VERKLIGEN.

KLÅPAREN

2010-09-17 / 20:02:26 / DAILY
BRA DAG, VERKLIGEN. Eller inte. Skitdag rent utsagt. Ska bara unna mig själv med massa tv och film ikväll. Plugget tänker jag inte röra för då deppar jag nog ihop totalt. Fyfan. Funderar till och med på om jag ska åka iväg och unna mig lite godis. Ica stänger inte förrän tio. Fast det tror jag inte att jag orkar, så det blir nog inget med det... Det är bara lite väl tråkigt att sitta själv vid tvn och inte ens ha något att knapra på. Äh, vi får se hur sugen jag är efter Idol. Jag är rättså övermätt för tillfället. Viktig information? Ja. Ps. Klåparen är bäst.

BEER

2010-09-17 / 13:33:02 / DAILY
DET ÄR ETT under att jag inte är mer bakfull idag. Åt liksom bara en minimal lunch vid 12 igår och sen gick jag på ölen. Gott. Fick en mycket uppskattad kommentar av en i klassen som jag bara måste skryta lite med. Hon sa i alla fall att jag hade den snyggaste klädstilen hon sett (det var nog en ganska stor överdrift, men ändå, glad blev jag) och frågade om jag var bloggare. Då sa jag faktiskt nej. Jag tycker inte riktigt att denna bloggen ens borde räknas som en blogg. Så skämmig är den. Hej

BERLIN

2010-09-15 / 14:35:49 / DAILY
OJ, JAG HADE nästan glömt att jag har en blogg. Eller snarare förträngt. Jag har så mycket att göra och tänka på just nu. Herre jesus. Jag är fortfarande rätt kass på att plugga faktiskt. Är så lätt att göra annat som är roligare. Ska nog börja sitta i skolan mer. Lättare där liksom. Och så behöver jag planera och strukturera. Då får jag av någon anledning alltid saker gjort. Vet man att man ska plugga fysik i en timma och är klar sen så blir det lättare. Just nu, när jag inte har något bestämt, är det liksom svårt att bara hämta boken och börja plugga. Så därför är det nog bättre om jag planerar lite. Ja, för det ska jag göra nu serrni. Ni är nog inte så många som läser denna bloggen längre. Det är inte så konstigt eftersom jag aldrig skriver nästan. Och för att jag är rätt tråkig också. Nä, nu ska jag planera och skriva i min kalender. HA EN FIN DAG.

Förresten, jag har blivit så förbaskat nykär i Klåparen med Kent så ni skulle bara vet asså. Hur bra är den låten egentligen? Galet.

STUCK IN THE MIDDLE

2010-09-09 / 12:24:52 / DAILY
JAG. BORDE. PLUGGA. Men jag har ingen lust. Fy tusan. Ja, ja. Någon gång ska det ju göras. Får nog bli lite fysik nu. Kan vara bland det värsta. Idag ska vi hem. Hem till trollis. Det ska bli guett. Som bara den. Nu: fysik. Önska mig lycka till.

RED

2010-09-08 / 17:35:26 / DAILY

 

TYP UNGEFÄR SÅDÄR blev mitt hår. Jag diggar det rätt starkt faktiskt. Så äre. Nu ska jag fortsätta med mitt serösa O.C-tittande. Hajjjjjj

 

 


HAIR

2010-09-08 / 09:58:21 / DAILY
JÖSSES, VET NI vad jag ska göra nu? Ta bilen till Lindex och köpa hårfärg. Är jag galen? Förmodligen. Och vet ni vad jag gjorde igår? Ställde klockan en timme försent (?). Alltså 6.45 istället för 5.45. Jävligt begåvat. Därav missade jag tåget som gick 6.37 och därav ingen skola idag. Men det är rätt lugnt. Var ändå bara matteräkning, och nu när jag äntligen har fått mina böcker så kan jag göra det hemma. Så det är vad jag ska spendera dagen med. Och färga håret då. Usch. Måste åka nu innan jag ångrar mig. Eller det kanske vore det bästa. Hjälp.

ASTRONAUT

2010-09-05 / 12:08:38 / DAILY
OJ, DET VAR en vecka sen jag skrev här senast. Tror helt ärligt inte att någon har saknat mig. Just nu sitter jag i min lägenhet. Ni hör ju själva hur det låter. Den är fin faktiskt. Färgen på väggarna är precis i min smak. Ljusbeige typ. Allt annat är vitt. Det är fint. Men vi ska bara bo här i 2 månader. Sen får vi se vart vi tar vägen.

Skolan är bra. Och stor. Klassen är bra. Vi var ute och partade i fredags. Det var jävligt kul faktiskt. Stort med. Speciellt om man jämför med Lipz. Jag gillar Karlstad. På alla möjliga sätt. Dom har Monki till exempel. Och nattklubbar. Sunne har en Lindex och en pub. Typ. Jaja. Vi får se när vi hörs nästa gång. Nu ska jag göra något annat i denna galna staden. Haj

Förresten, igår såg vi I rymden finns inga känslor. Det var en himla mysig film. Den borde ni se tycker jag.

Om

Min profilbild

ammunitioen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.
CONTACT:
RSS 2.0