possibility

2011-02-27 / 14:37:47 / DAILY

När vaknade du imorse?
Svar:
Ungefär kvart över åtta. Alldeles för tidigt med tanke på att jag somnade vid tre igår.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Är jag bakfull? Jag vill ha vatten!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
På sätt och vis. Måna ringde mig, men jag hörde henne inte. Då ringde jag upp, men hon svarade inte. Samtalet skulle handlat om hennes körkort som låg i min plånbok, men det tog vi på sms istället. Inressant!

Vilket humör är du på?
Svar:
Alltså helt seriöst är jag inte på något humör alls. Jag är inte arg, inte glad, inte sur. Ingenting helt enkelt. Lite uttråkad om det är ett humör.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Beiga haremsbyxor, en tisha som inte passar till byxorna och strumpor. Och glasögon.

Har du ont någonstans?
Svar:
Faktiskt inte. Eller lite i min panna eftersom jag slog i den igår.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Kinamat. Fy vad gott.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Haha, jag vet inte ens när den lönen kom. Jo men jag tror det var när jag jobbade en dag på Bekväm. Då fick jag ungefär 800:- i lön. Ganska mycket för att vara en dag.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Fyfan, två shottar, en till mig och en till Måna. Så jävla onödigt.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Det var tragiskt nog Facebook. Vet inte varför. Det är ganska tråkigt egentligen.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag ska jag duscha, äta något och se på One tree hill. Ikväll ska jag pussa Lucas som har varit borta hela helgen och se på Solsidan.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
We share our mother's health med The Knife. Så jävla sjukt fucking bra så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Haha, det ska man nog inte. Det är nog den tråkigaste i världen.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Var tvungen att tänka jävligt länge. Men nu vet jag. Jag gjorde ungefär samma som nu, inget vettigt alls. Tittade nog på Gossip Girl.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Det tror jag faktiskt inte att jag kommer att få. Vet inte vad det skulle vara för något i så fall.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade Måna igår faktiskt. Men jag tar nästan aldrig kort annars.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Tror inte det. Eller vi ska väl köpa lite mat till kvällen men jag vet inte vem som ska betala den. Ehehe.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Stolen som står på andra sidan bordet.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Nu tittar jag faktiskt inte. Jag tror att den är tjugo över två. Ehehe, 26 över. Ganska bra ändå. Fast jag kollade på klockan för typ tio minuter sen så det var väl inte så bra egentligen.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Vet inte om jag borde göra något. Jag skulle behöva tvätta men det går inte eftersom att det inte finns tvättider. Och så skulle jag nog behöva plugga också, men det tänker jag inte göra. Det får bli imorgon istället. Jag behöver duscha också förresten.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Något jävligt bekvämt. Typ några haremsbyxor eller några leggings. Kanske till och med mysbyxor. Nej jag vet ärligt talat inte.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Såna frågor är ju bara sjukt jobbiga. Jag hade velat fråga en miljon frågor till en miljon personer och jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna välja ut den 'bästa'. Men jag hade troligen velat fråga Winnerbäck någonting. Fast om jag bara haft en fråga på mig hade jag fått tänka jävligt länge för att komma på en riktigt bra, och det tänker jag inte göra nu.


Väldigt intressant inlägg tänker väl ni. Då får ni tänka det. Nu ska jag duscha. Också väldigt intressant! Hej


like a pen

2011-02-25 / 13:05:45 / DAILY
Jag skulle vilja gå ut på någon 'cool' klubb någon gång. Inte sletna Lipz. Slippa musik som 'Macarena' och 'Bailando' och få dansa loss till The Knife istället. Det hade varit så jävla grymt. Tror jag hade diggat Club Moments i Karlstad men men då behöver man vara äldre. Denna åldern suger lite. Men snart, snart ska jag få gå på systemet och känna mig vuxen. Wow.

premium

2011-02-25 / 11:37:05 / DAILY

Idag har jag tagit världens skönaste promenad tror jag. Fast mina öron förfrös lite, men det gjorde inte så mycket. Nu ska jag städa lite, chilla lite. Lyssna på musik och njuta av att jag numera är en stolt Spotify Premium ägare. Åh, så fint det känns. 


heartbeats

2011-02-17 / 01:46:09 / DAILY
fråga mig inte vad jag gör uppe. ska titta på gossip girl nu. uppstigning kl 05.00, med andra ord ingen idé att lägga sig. eller?

kemifysikmatte

2011-02-15 / 18:46:41 / DAILY

vilken dag. och vilka dagar som väntar. 8.30 - 17.00. palla. men jag var ju ledig igår och är ledig på fredag och då går jag hellre långa dagar. hellre än att åka in till skolan för 1.5 timmes föreläsning. nu ska jag diska, sen ska jag kolla på vem vet mest, halv åtta hos mig och sen hoppas jag att lucas kommer hem. lite tråkigt att vara ensam här. men annars ska jag titta på gossip girl. fantastiskt bra serie. jag älskar allt. känns inte som 'mig'  egentligen men fan vad underhållande. sen att det finns lite ostbågar och cola kvar är ju inte jättejobbigt.... KRAM.

förresten, jag glömde min plattång i thn!!! det är katastrof. helt ärligt. jävligt tur att linda kommer med den på fredag, annars hade jag... dött.


bild

2011-02-08 / 18:17:50 / DAILY


haha hatar båda bilderna. fyfan!

bob hund

2011-02-08 / 17:43:15 / DAILY
fan. jag har fallit (?) totalt för bob hund. jag älskar tinnitus i hjärtat. min repeatlåt för tillfället. jag trodde inte att detta skulle inträffa faktiskt. men nu är jag där. fast. nu ska jag kolla igenom min gamla bilddagbok, kanske bjuder på en bild om jag hittar någon riktigt ful.

everybody's changing

2011-02-08 / 16:10:55 / DAILY
oj, nu var det en vecka sen sist. jag är lite dålig på det här. tänkte faktiskt skriva ett inlägg i skolan förut men då hängde sig datorn. jahopp. just då hade jag väldigt klart för mig vad jag skulle skriva men nu är det enda jag kommer ihåg typ, att jag funderar på att bli nyttig någon dag men vet inte när? ungefär så. jag skulle så himla gärna vilja träna men vet inte hur det ska gå ihop riktigt. i sunne är det för dyrt och i karlstad finns det bara pass och det blir jobbigt att matcha med tåg och sånt. kan inte snön försvinna så man kan springa? åh. nu ska jag diska i, om jag får gissa, 1 timme. minst. det ser ut som om, ja jag vet fasiken inte vad. det är sjukt äckligt här. blä. hur kan det bli stökigt så fort? måste göra en sjukt bra spelningslista så jag pallar.

jag räknade förresten ut förut att om jag pluggar biologi i 45 minuter varje dag så kommer jag hinna plugga sammanlagt 12.75 timmar innan tentan. det låter väl överkomligt. idag har jag redan gjort mina minuter så jag är rätt nöjd az! nu: diskfanskapet.

dy

2011-02-02 / 17:34:19 / DAILY



idag är en riktig jävla skitdag och här får ni 3 snygga bilder på mig som ser likadana ut för jag kunde inte bestämma vilken som var fulast. idag blev min bil inbackad i för andra gången sen den varit i min ägo, dock har jag själv inte varit med någon av gångerna. lite konstigt. denna gången blev den i alla fall riktigt förstörd och jag är väl lite ledsen för det. idioten som gjorde det var psyko och påstod att han inte backat ungefär 30 sekunder efter att det inträffat. öh. sen ångrade han sig. nu ska jag förresten se på ett avsnitt gossip girl som är min nya favoritvana och ladda upp inför imorgon då jag har lektioner från 8.30 till 17.00 ja men det är väl ganska göttigt. hejdå


Om

Min profilbild

ammunitioen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.
CONTACT:
RSS 2.0