FML

2011-08-03 | 13:32:14 | DAILY

Just nu vill jag mest bara lägga mig ner och dö. Eller i alla fall dö och sen vakna upp och må bättre. Jag har fått urinvägsinfektion och för er som inte har haft det så är det bland det värsta som finns i hela jävla världen. Det känns som man är sådär extremt kissenödig hela tiden plus att det gör ont i magen och svider i hela jävla allting. Låter inte ens hälften av så illa som det är heller. Jag skulle gärna byta ut detta mot feber eller halsont just nu. Vårdcentralsjäveln är ju stängd nu också och imorgon jobbar jag, fast om det är såhär katastrofalt imorgon ska jag fan inte jobba. Men nu ska jag fortsätta dricka mina två liter vatten. Jävligt jobbigt men man får ju kämpa lite. Puss hoppas ni mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0