Skönt att jag slipper bli 25.

2011-08-08 | 16:43:00 | DAILY

Jaha. Fyller 20 idag, men det känns inte alls. Fest i lördags med alla bästa och igår för släkten, så jag är redan färdigfirad så att säga. Idag har jag jobbat på det värsta stället i världen, Ford, inte den bästa presenten direkt. Men får väl hoppas att dagen blir bättre. Sitter för tillfället och försöker skriva 'tack' på så många olika sätt som möjligt på facebook. Känns lite tråkigt att skriva samma till alla men ganska löjligt att försöka sitta och skriva det på olika sätt också. Tillslut fattar jag inte ens varför man tackar, äsch. Jag är ju ändå tacksam att folk skriver så, då säger man väl tack. (Väntar bara på att några ska gratta som tydligen glömt bort mig, fast dagen är ju inte slut än. Jag är en tönt ja.)

Dagens kärlek är förresten 25 med Oskar Linnros. Sjukt bra ju. Alla andra är väl förmodligen trötta på den redan men jag har aldrig riktigt fastnat för den förut. Sådeså va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0