Upp på sociala.

2011-07-13 | 20:48:24 | DAILY

Sitter för tillfället och lipar till Biggest loser, vissa har ju typ gått ner 50 kilo. Haha okej, kanske inte riktigt men ändå. Fan vad sjukt. Duktigt alltså. Jag skulle faktiskt vilja åka på något himla fatcamp. Haha. Vet att jag inte behöver gå ner 50 kilo (då är jag död) eller inte ens speciellt mycket men om man liksom var på ett ställe där folk tvingade en att träna och där man fick si och så mycket mat och sen var det slut med det. Men egentligen är det väl bara att ta sig själv i kragen. Synd bara att jag sitter här med mina chips och min cola. Man blir väl inte jättesmal av det, men gott är det. Något bra i det dåliga. Nu ska jag sluta skriva, det var tråkigt. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0