HEJDÅ ÄLSKADE HATADE BLOGG.

2011-09-04 | 20:20:30 | DAILY

Okej. Big news här alltså. Det var ju det där med att skapa ny blogg och så, tills jag upptäckte att alla tänkbara namn var upptagna. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, så blev det så ändå. Ny blogg alltså, linamariatherese.blogspot.com det är alltså dit ni ska klicka er in om ni vill läsa det jag skriver. Inte för att jag vet om det kommer bli att jag skriver oftare eller så, det får vi se. Jag tackar för mig för denna gången, vi har haft en trevlig tid tillsammans jag och bloggen. Nu går vi mot nya äventyyyyyyr! Alltså, jag är inte så excited som jag låter alltså. Nu är det TB, snart ikapp säsong fyra... Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0